DAY 11: De kjedelige tingene i livet

er egentlig ikke så ille, når man tenker på alternativet- å ikke kunne gjøre dem
Noen ganger tar jeg meg i å klage. Når jeg må vaske opp, eller vaske klær, eller støvsuge, eller noe i retning av ting jeg helst skulle sett ugjort. Eller ugjort er vel feil, gjort av andre enn meg(..) Jeg kan uffe og akke, utsette og utslette. Men som oftest trives jeg faktisk bedre enn jeg tror med å gjøre de kjedelige tingene. Når jeg først kommer igang. Faktisk, når jeg tenker over det. vil jeg mye heller gjøre de kjedelige tingene i livet, hele dagen, hver dag, enn ikke å kunne gjøre dem i det hele tatt. Hva om jeg ikke kunne bøyd ryggen for å ta opp klærne vi så enkelt har klart å møkke til... Hva om jeg ikke hadde muskelkraft til å knytte skolisser, stødighet til å vaske glass, finesse til å kunne sy i mistede knapper.
Jeg er heldig som kan. Gjøre de tingene i livet som jeg anser som mas og tiltak. Når det kommer til det er det ikke så galt med det der dagligdagse maset. Faktisk. De de kjedelige tingeneer ikke så ille. Når alt kommer til alt.

No comments:

Post a Comment

feel free to comment:)