DAY 127: when food became my religion

(...) fant jeg ro i sjela. Jeg er lykkelig.  Rett og slett- på grensa til nyfrelst faktisk
Når jeg tenker over det så tror jeg det må være sånn det føles. Å være religiøs (...)Skikkelig nyfrelst religiøs. Faktisk. Litt sånn- jeg har funnet svarene- og hvordan kan det ha seg at resten av verden lever i mørket? For jeg tenker på det hele dagen. Tenker på mat. På sunn mat, på usunn mat, på fet mat og lavkarbo-mat. På hva jeg kan og ikke kan, vil og ikke vil spise. Og det føles bra. Sinnsykt bra. Nesten litt sånn euforisk- what´s goin´ on -bra. Det føles litt som at jeg endelig har funnet ut hvilke kosthold som funker med min livsstil, og av en eller annen grunn har jeg funnet ut at det er det som har manglet hele tiden. En vei å gå på en måte. I riktig retning. Jeg har funnet retningen som funker for meg og vil lære mer. Vil kunne mer, vite mer, lage mer, prøve mer! Oh- jeg er så lykkelig! Not crazy- bare skikkelig happy!I ekte prosjekt-ånd-stil er jeg hekta.
En av tingene jeg lovte meg selv når jeg gikk inn i blogg prosjektet var å bli bevisst på livet. På smaker og lukter. På å prøve mer og leve fullt ut. Det er så deilig å være der:) Sånn- nå var det sagt!

No comments:

Post a Comment

feel free to comment:)