DAY 158: GODE BLOGGER- LINK UP

helt klart inspirert av Ege Denne synes jeg det er på høy tid- i ekte førjulsånd- å dele gode blogger med flotte lesere! Tanken er at vi alle gjør litt stas på hverandre fordi vi skriver, tenker og er- og ideen- litt hentet fra amerikanske medbloggere- er at en enkelt og greit titter litt rundt, legger seg til som leser av blogger man liker, og skriver hyggelige, konstruktive kommentarer! Obs- ikke tullekommentarer, men velmente ord, ros eller ris!

HVORDAN BLOGLINK FUNGERER
1: link enkelt opp din egen eller noen andres blogg du synes fortjener litt ekstra publisitet. Gjør dette ved hjelp av linky-linken under! Du kan selvfølgelig linke opp så mange blogger du vil! Bloggsliten vil være åpent et år, så her er det bare å linke opp
obs- velger du å linke til andre er det bare å skrive sin egen email- det er kun jeg som ser den!
2: les og legg igjen kommentarer på minst en blogg. Husk; linker du til andres blogger er det fint hvis du legger igjen en kommentar på bloggene deres slik at de kan gjengjelde tjenesten!:) Null stress- bare gøy!



12 comments:

  1. Thank you :) I will add some info in my post Introduce your blog:
    ( http://www.egedenne.com/2011/11/introduser-din-blogg.html ) about your link-up project :)

    ReplyDelete
  2. Tusen takk for utrolig hyggelige kommentarer inne hos meg! Jeg var inne og tittet sist du la inn kommentar, og trodde egentlig jeg hadde svart og linket, men det hadde jeg visst ikke.
    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  3. What an honor to be grouped with such talented bloggers. I imagine if I could read them I'd be even more impressed ;)

    ReplyDelete
  4. Thanks for hosting. I linked up and I'm following you.

    ReplyDelete
  5. Thanks for hosting, I'm all linked up. Have a great day.

    ReplyDelete
  6. Thanks a lot for the hosting. Merry Christmas and Happy New Year to you. By the way, I am following you now.

    ReplyDelete
  7. Tusen takk for utrolig fin kommentar og at jeg fikk havne her:)

    ReplyDelete
  8. TUSEN takk for hyggelig kommentar inne hos meg OG linking! :) Du gjør meg så GLAD! Takk! <3

    ReplyDelete
  9. It�s an remarkable article in favor of all the online viewers; they will get benefit from it I am sure.
    My web site - Organic Coffee with Ganoderma Lucidum from Organo Gold

    ReplyDelete
  10. Oi, det var morsomt:) Tusen takk for en plass på lista og god sommer til deg, og alle dine lesere! :-)

    ReplyDelete

feel free to comment:)