Day 173: 90 dager = 12,85 (nesten) 13 uker

90 dagers prosjektet. Jeg holder ut. På fjerde uka
Holder ut og holder inn og jobber hardt og jobber intenst. Trener og spiser riktig. Hver dag. Minus en dag i uka. For det må jeg ha. Sjokoladedagen, nøttedagen, kakedagen om så er. Vin og kos og avslappning. Ellers funker det aldri. Og det må jo funke, Det funker. For meg. Er ikke for andre kanskje, men for meg funker det bra. Jeg er midt i det. Og det er en jobb, og noenganger forferdelig. Men jeg gjør det lell. Holder ut. Ser det skjer. Er i det selv om det stinker innimellom. Og kanskje er det det som er den største utfordringen av alle. Å bare gjøre det. Fordi jeg har bestemt meg.
http://publishme.se/1154992/entries/article/preview/




90 dager- Jeg har kommet  langt!
Hvorfor akkurat 90 dager? - ikke no grunn i grunn. Bare lenge. Nok, kanskje til at en lærer noe. Som er målet mitt. Lære et par lekser i livet. Om å spare penger og bli bevisst. Om å sprenge personlige grenser og kjenne på egne begrensninger. Så får jeg se da, om livsstilen må justeres noe etter de 90 dagene. Spise sunt. Trene sunt. Veien er målet på en måte. Men ikke for alltid. Det blir for lenge å forholde seg til.Så 90 dager er bra! Lenge nok, Akkurat lenge nok til at man faktisk kan se litt resultater tenker jeg,.

Jeg har lasta ned et program som så passiende (!) heter 90 days. Og det hjelper faktisk. Å holde track på tingene så de foregår i riktige former. Blir mer bevisst når man skriver ned ting. Eller jeg blir det iallefall. Alltid vært sånn. Lister for det ene. Og lister for det andre. Skrytelsiter. Motivasjonslister. Kan jeg så kan du. Er ikke så mye som skal til. Bevisstgjøring. 15 minutter styrke daglig+ 20-40 minutter yoga eller annen trening: Her er´n! Til inspirasjon og motivasjon. Kan jeg kan du! Det er så bra!:)

  9 jan: mage + legs
10 jan: mage + rumpe
11 jan: cardio pulsopp + yoga
12 jan: yoga+ mage+ armer
13 jan ; rest
14 jan: cardio + rumpe
15 jan: yoga+mage+lår
16 jan: mage+yoga+armer
17 jan: rumpe+yoga+cardio
18 jan:yoga+cardio+lår
19 jan: rest
20 jan: yoga+mage+rumpe
21 jan: rest (maris utdrikkningslag)
22 jan: yoga+mage+lar
23: jan: glemt å skrive
24 jan: armer+mage+yoga
25 jan: yoga+rumpe+mage
26 jan: gåtur+cardio
27 jan: rest+snømåking
28 jan: yoga+mage+armer
29 jan: rumpe+lår+yoga
30 jan: rest /magasjau
31 jan:mage+armer+yoga
  1feb:gåtur med stine 1 time

På enden av visa ligger et bedre jeg og venter. Et mer bevisst jeg som er veltrent og ventende i spenning på alt det gode livet har å by på.
Uke fire er i gang. Forandringsuken, veien blir litt til mens en går, men planen er fortsatt enkel
Tren hver dag. Spis sunt og vær bevisst på hva du legger pengene på.
Det funker.
Jeg holder ut.
For første gang i livet kanskje så har jeg bestemt meg for å gjøre noe bare for meg. Ikke fordi noen tvinger meg, men fordi jeg vil. Være vill og glad og mer meg selv enn på mange år
Opplever en eller annen personlig revulusjon. Lever mer hver dag. Holder ut, holder inn holder på. Som aldri før. Og det er bra! Flott på vinter´n. Mer bevisst på livet

No comments:

Post a Comment

feel free to comment:)