DAY 191: BACK ON TRACK

det har tatt ei stund. Å komme tilbake. Til prosjektet og livet og alt som skjer i mellomtiden. Men nå er det bestilt og bestemt. Det er på tide å leve livet projectstyle igjen. 
https://twitter.com/i/#!/besamiscigarros/media/slideshow?url=pic.tw...
det tok en sommer og en halv høst før et vennlig vink fikk meg il å innse hva jeg har savnet hele sommeren. Bevisstheten. Bevisstheten om å leve. Hver dag. Fullt ut.
Hodet tok med seg tankene og dro på sommerferie og litt etter litt, som ved et magisk trylleslag tok livet over. Jeg ble for opptatt med å leve til å virkelig leve. Making sence?
Når tok jeg meg sist i det, å lukte på livets blomster, bokstavelig talt?
Jeg tror ikke jeg er spesiell eller unik eller noe i den retning når det kommer til å la hverdag være hverdag. Men jeg bestemt meg for at livet er så mye mer.
It´s time! Back on track! På tide å føle, være tilstede. Være alt jeg kan igjen! Game on!





No comments:

Post a Comment

feel free to comment:)