DAY 193: PROSJEKT LØRDAGSLYKKE

Finnes det noe sånt som magiske ord? og i så fall.. kan en bruke disse ordene til å trylle frem litt lykke? For noen andre.. for noen som kanskje ikke har det så greit..Litt typ lørdagslykke?

Tenk om det hadde vært så lett. At en ved å sette opp en plakat med noen velvalgte ord kunne gjøre noens dag bedre. Hadde ikke det vært fantastisk? Vel, tenk om det er det!
Allright. Så jeg kan ikke ta kred for å komme opp med selve ideen. Den er gjort før. Av flere. Typ ti tusen faktisk. I engelsktalende land. Tror jeg. Men jeg kan fremdeles bidra. Med mitt. Fornorske ideen og dele den:) Se om ideen funker  Og jeg oppfordrer til kopi!:) Kjør på, hva har vi å tape!

Prosjekt lørdagslykke! Game on!
-lag en plakat med velvalgte ord
-heng opp plakaten på plassen der du bor

go about your business, gjør som du vanligvis og sjekk om en dag eller to:) Har en eller flere tatt en lapp så har det funka! in fact! om EN har fått en bedre dag så regnes prosjektet som vellykka!
juhuu!:)
come on! sammen kan vi gjøre verden bedre, litt etter litt!

...to be continued <3

2 comments:

  1. Jeg starter med MOT og bruker den til å poste innlegget mitt :-) Nyt dagen og livet! Du er du og du er VERDIFULL!

    ReplyDelete
  2. You make me happy everyday sis!!:-):-)

    ReplyDelete

feel free to comment:)