day 194: lykkelig på en mandag

- en får begynne lokalt, tenkte jeg. I ekte prosjektstil. Også gjorde jeg det
og noen andre instagramma det!  Sjekk det ut her. 
 























Prosjekt lørdagslykke. Hurra!
Tenk så lett. Å glede noen. Det er gratis. Det er velment. Og det funker. 
- en får begynne lokalt, tekte jeg. Begynne i det små. Se om det typ har noe for seg, å gi bort litt lykke,  henge opp noen godord og se om en kan gi noen en litt bedre lørdag. Og det funka:)Eller, jeg velger å tro at det funker. Om folk smilte når de tok det de trengte vet jeg pent lite om faktisk, hvis rett skal være rett. Men jeg velger å tro det. I positivitetens tegn.

Om ikke annet så har noen stoppet opp og tenkt seg om.
Iallefall litt. Hurra!!!
Now go big!

2 comments:

  1. Neimen, så GØY da :) Synes denne lappen var helt skjønn når jeg så den på butikken på mandag. Men tok ingen lapp jeg da - sparte de til noen som trenger det mer enn meg akkurat nå;)

    ReplyDelete

feel free to comment:)