197: good vibrations

Project on!

Jeg tenkt på det en stund. Frem og tilbake. At jeg skulle ønske det var en måte jeg kunne gjøre verden litt bedre på..Ved enkle midler. Begynne smått.... Se om det funker.
Så jeg forsøker. Jeg prøver å gjøre mitt. Med god hjelp av en nydelig samboer.
Klippe, lime, sakse og dikte. -Det skal liksom ikke koste noe. Tenkte jeg. Prosjektet. Så da må det bli litt SFO stil. Typ.  Iallefall i første runde.

På strategiske og ustrategiske plasser rundt om skal vi henge dem. Lappene. Med go´orda på.
Haha! stor stas i heimen!
Så får vi se om det funker!
Om noen lar seg glede
om vi klarer å gjøre verden litt bedre.


2 comments:

  1. DU gjør verden bedre ved å være deg!! Du har en vakker sjel og enormt mange gode ideer.

    ReplyDelete
  2. Tusen takk vakre Høiholt:) jeg blir så rørt og glad av kommentarene dine:)

    ReplyDelete

feel free to comment:)