DAY 230: hundredagersprosjektet sa du?

game on! jeg er med. Ikke helt sikker på hva jeg begir meg ut på, men game on! Jeg er med
http://lindaaaa.blogg.se/category/inspiration.html

- Blir du med på hundredagersprosjektet, spurte min gode venn Frida meg via bildeappen instagram. Hun hadde nettopp tagga et bilde med "#døden-by-kettlebells" dag 2/100  #hundredagersprosjektet og selv om jeg kanskje burde ha lukta lunta gjorde jeg ikke det. Jeg svarte på utfordringen og før jeg hadde rukket å koble koblinga mellom svett treningsutstyr og hundre dager så hadde jeg signa opp. Ikke sånn på papiret, men jeg hadde svart Frida at "joda- ja. seff"  Og det går egentlig for det samme. Vi har utfordra hverandre jevnt og trutt i løpet av de femten vi har kjent hverandre, Frida og jeg. Og min aller aller beste svenske venn, vel- hun er av typen som aldri gir opp. Hun har et konkurannseinstinkt folk flest bare kan drømme om og hun klarer alltid det hun bestemmer seg for. Så da er jeg er med da. Kan jo ikke være no dårligere. Gud forby. Og jeg digger det. Hun får meg til å skjerpe meg. Skjerpe sansene og instille kroppen og sjelen på gametime. Game on, typ. Digger det.

HUNDREDAGERSPROSJEKTET
Hundre dager, hundre treningsøkter. En hver dag. Klarer frida det, så skal jeg klare det.
Reglene er i følge Vibeke (AKA) " vibbileaks" " hun som starta greia svært enkle å følge. Det er ingen regler. En gjør hva en vil, så lenge en vil, utfordrer seg selv og kommer i form. Litt etter litt. I hundre dager.
Det handler om motivasjon og å bygge viljestyrke visstnok.
Om å sette seg mål og nå dem. Så her er jeg, motivert og klar til å bygge karakter. Jeg har hundre dager å gjøre det på. Hundre dager, Frida. Jeeeeslouisss (!) Det er lenge det.

Hurra for bra tiltak! Hurra for helse og hurra for folk som utfordrer meg. Hurra for Frida og Hurra for Vibeke! Bli med du og! du er herved utfordret :)

1: sign opp på insta- få deg en konto, det er gratis og enkelt
2: bestem deg for å la deg utfordre
3: tren eller vær i fysisk aktivitet hver dag i hundre dager. Du bestemmer selv intensitet og varighet
4: ta bilde av noe som representerer treningsøkta du har gjort
5: tag bildet #hundredagersprosjektet 1/100, 2/100 etc på insta
http://diamondsnblondes.tumblr.com/#8


1 comment:

feel free to comment:)